Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ STRESS (ΔΙΑΚΟΨΤΕ ΤΟ)

Πάρτε βαθιές ανάσες, πιείτε λίγο νερό και ασκηθείτε! Aυτοί είναι ίσως οι πιο βασικοί τρόποι για να φροντίσουμε τον εαυτό μας να αντεπεξέλθει στο στρες. Πέρα από τα παραπάνω, όμως, υπάρχουν και ορισμένες συνήθειες που πρέπει να σταματήσουμε, ειδικά όταν είμαστε στρεσαρισμένοι. H ένταση και η νευρικότητα αυξάνουν τα επίπεδα ορισμένων ορμονών, όπως είναι η κορτιζόλη και η αδρεναλίνη, στον οργανισμό μας. Όταν η αύξηση των ορμονών αυτών είναι παροδική, δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν όμως τα επίπεδα τους παραμένουν αυξημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε αρχίζουν τα προβλήματα στις φυσιολογικές λειτουργίες του οργανισμού μας, όπως π.χ. αύξηση της αρτηριακής πίεσης, σπασμοί στους μυς κ.ά. Για να διαφυλάξετε, λοιπόν, τη σωματική και ψυχική σας υγεία, πρέπει να διακόψετε το φαύλο κύκλο του στρες. 
Aρχίστε κάνοντας καθημερινές σας συνήθειες την άσκηση, τις βαθιές ανάσες και το άφθονο νερό. Tρώτε σωστά, ακολουθήστε κάποιες θεραπευτικές μορφές άσκησης, όπως είναι το pilates η yoga και άλλα.
Μην αφήσετε τον εαυτό σας να παραδοθεί σε αυτή την επίθεση κακών ειδήσεων και αρνητικής ενέργειας αντιδράστε τώρα !!!